ALİ OSMAN KONAKÇI - ALİ OSMAN KONAKÇI KIZ TEKNİK MESLEK LİSESİ VE GERÇEKLER

evrenkonakci.blogspot.com buradan devam etmektedir.

BU OLAYLAR (davalar) OCAK 2004 YILINDA BAŞLAMIŞTIR.

ALİ OSMAN KONAKÇI (PAMUK BORSA AJANI-COTTON EXCHANGE AGENT).1948 DOĞUMLUYDU. VASİYETNAME YAPTIĞINDA KANSERDİ . AĞIR KEMİK NAZOFRENKS (BAŞ BOYUN) KARACİĞER KANSERİ OLDUĞU ANLAŞILMASIN DİYE 15 YIL ÖNCEKİ RESMİ VASİYETNAMEYE KONDU.BİZE GÖRE ÖLÜMÜ HIZLANDIRILDI.YANİ ÖLÜMÜ ŞÜPHELİ. BORN in 1948.WHEN HE DIED, HE WAS HEAVY BONE ,NAZOFRENKS (head&neck) LIVER CANCER. HIS PICTURE WHICH WAS TAKEN 15 YEARS AGO PUT THE WILLS TO NOT UNDERSTANDING OF HIS CANCER BY PEOPLE. FOR US HIS DEATH WAS EXPEDITED.SO HIS DEATH İS DOUBTFUL.

Ali Osman Konakçı Kız Teknik Meslek Lisesi ile Ali Osman Konakçı'nın hiçbir alakası yoktur. Okulun hayırseveri burcu göktürk tür.

Translator

Tuesday, June 26, 2012

konukoğlu kardeşler malum şikayetleri ve gerçekler

   Muhafazakar içki ile faizin olduğu yerde olmadığını söyleyen  daha önce evrenkonakci.blogspot .com internet sitesinde yazdıklarımdan dolayı adülkadir, adil sani konukoğlu adlı şahısların şikayetleri vardı. Burada o şikayetlerine yer vermiş ve savunmamı yayınlamıştım.Ne oldu?
1) konukoğlu kardeşlerden sadece bu ikisi abdülkadir ve adil sani, ailelerine (emine ve inciden olma) ALLAH BELANIZI VERSİN dedim diye hakaret başvurusu vardı. "İlaha ceza dileme" Yargıtay Ceza Genel Kuruluna göre hakaret olmadığı için oradan işlem yapılmadı.
2) Kimseye haksız yere "beni, ailemi tehdit etti" diye iftira atmamışım.Yalan söylememişim. Kimseye iftira atmadığım ortaya çıktı
3)Kimseyi adam öldürmekle itham edip iftira atmamışım. Savcıya  mehmet konakçı 'nın Gaziantep 'te konukoğlu 'na görüşmeye giderken  ölümü ile ilgili şüphelerimi yazdığımı belirttim.Kimseyi direk ve dolaylı suçlamadım.İftira atmadığım için bunların hiçbirinden işlem yapılmadı.
   Yani kimseye kasıtlı suç işlememişim. Zaten durduk yere yazmamışım. Savcıya Vasiyeti babamın yapmadığını belirttim.Haksız karar olduğunu ve bunları yazdığımı belirttim.Mesela Babamın adı yaşatılsın diye şirket kurulacaktı kurulmadı vesaire...Ki ölü şahıs adına şirket kurulur mu????
           Aslında TCK'ya göre aslında iftira olmayan şey hakaret olmaz. Kamuoyuna Saygılarımla.
Not: Adil Sani Konukoğlu adını Hatice Saylan neden kendi savcılık dilekçesinde kullandı?
Not: İki konukoğlu için değil diğerler için de ah etmiş ve örnekleme yazmıştım, sadece bu iki şahıs aile adına başvurdu.

Wednesday, June 6, 2012

hatice saylan, tulun saylan malum şikayetleri

İzmir Ticaret Borsası eski sekreterlerinden hatice saylan ve kızı saylan clinical research sahibi (yazıyı yazdığım dönemde ) tulun saylan hakkında evrenkonakci.blogspot.com da  Ali Osman Konakçı dolayısıyla yazdıklarımla ilgili "iftira" şikayetinden dolayı hiçbir işlem yapılmamıştır. hatice saylan'a METRES dememin iftira olmadığı olarak Takipsizlik verilmiştir. Şahıslar itiraz haklarını bile kullanmamışlardır.Birde anlamadığım şahıslar sanko holding yönetim kurulu üyesi ve gaziantep sanayi odası başkanı adil konukoğlu ile ilgili adli süreç kararını nereden buldu ve adil konukoğlu nun adını şikayet dilekçelerine neden yazdılar?

Not: TCK 127 ye göre istinat ispatlanırsa suç değildir. Ayrıca Yargıtay Genel Kurulu kararında METRES in de tanımı yapılmıştır.
                                                                                             

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...